Login Register
  • IČ: 63831368, info@lupacovka.cz
  • Lupáčova 1/1200, 130 00, Praha 3-Žižkov
  • +420 222 715 691
Základní škola Lupáčova
  • Kontakty
    • Vedení školy
    • Seznam učitelů
    • Napište nám
    • O škole
  • Úřední deska
    • Základní informace
    • Původní web
    • Zpravodaj školy
    • Profil žáka a charakteristika vzdělávacího programu
    • Veřejné zakázky
    • Školní dokumenty
    • Volná místa
    • Rada
    • Ochrana osobních údajů GDPR
  • Třídy
    • 1. stupeň
      • Třída 1. A
      • Třída 1. B
      • Třída 1. C
      • Třída 2. A
      • Třída 2. B
      • Třída 2. C
      • Třída 3. A
      • Třída 3. B
      • Třída 3. C
      • Třída 4. A
      • Třída 4. B
      • Třída 4. C
      • Třída 4. D
      • Třída 5. A
      • Třída 5. B
      • Třída 5. C
      • Třída 5. D
    • 2. stupeň
      • Třída 6. A
      • Třída 6. B
      • Třída 6. C
      • Třída 7. A
      • Třída 7. B
      • Třída 7. C
      • Třída 8. A
      • Třída 8. B
      • Třída 8. C
      • Třída 9. A
      • Třída 9. B
  • Žáci
    • Žákovská knížka
    • Zájmová činnost – přehled a výstupy
    • Kurzy
      • Cyklistický kurz
      • Lyžařský kurz
      • Turistický kurz
    • Polytechnický klub
    • O vyučování
      • Předměty
      • Výstupy z výuky
    • Výsledky a úspěchy
    • Prevence
    • Družina
    • Knihovna
  • Rodiče
    • Unie rodičů
    • Správní řízení/zápisy a přestup
    • Ankety
  • Projekty
    • CLIL – SMARTPET 2007-2016, jazykové stáže
    • COMENIUS 2013-2016
      • Comenius_2013-2015
    • Podpora přírodovědných předmětů
    • So Far SO Near 2012 – 2016
    • UNESCO2016
    • STEM_ERASMUS
    • Děti jako my 2012-2016
      • Web projektu Detijakomy
    • projekt Šablony pro ZŠ Lupáčova 2017-2019
  • Stravování
    • Aktuálně ze školní jídelny
    • Jídelníček
    • Odhlášení obědů
    • Provozní řád školní jídelny
  • Kontakty
    • Vedení školy
    • Seznam učitelů
    • Napište nám
    • O škole
  • Úřední deska
    • Základní informace
    • Původní web
    • Zpravodaj školy
    • Profil žáka a charakteristika vzdělávacího programu
    • Veřejné zakázky
    • Školní dokumenty
    • Volná místa
    • Rada
    • Ochrana osobních údajů GDPR
  • Třídy
    • 1. stupeň
      • Třída 1. A
      • Třída 1. B
      • Třída 1. C
      • Třída 2. A
      • Třída 2. B
      • Třída 2. C
      • Třída 3. A
      • Třída 3. B
      • Třída 3. C
      • Třída 4. A
      • Třída 4. B
      • Třída 4. C
      • Třída 4. D
      • Třída 5. A
      • Třída 5. B
      • Třída 5. C
      • Třída 5. D
    • 2. stupeň
      • Třída 6. A
      • Třída 6. B
      • Třída 6. C
      • Třída 7. A
      • Třída 7. B
      • Třída 7. C
      • Třída 8. A
      • Třída 8. B
      • Třída 8. C
      • Třída 9. A
      • Třída 9. B
  • Žáci
    • Žákovská knížka
    • Zájmová činnost – přehled a výstupy
    • Kurzy
      • Cyklistický kurz
      • Lyžařský kurz
      • Turistický kurz
    • Polytechnický klub
    • O vyučování
      • Předměty
      • Výstupy z výuky
    • Výsledky a úspěchy
    • Prevence
    • Družina
    • Knihovna
  • Rodiče
    • Unie rodičů
    • Správní řízení/zápisy a přestup
    • Ankety
  • Projekty
    • CLIL – SMARTPET 2007-2016, jazykové stáže
    • COMENIUS 2013-2016
      • Comenius_2013-2015
    • Podpora přírodovědných předmětů
    • So Far SO Near 2012 – 2016
    • UNESCO2016
    • STEM_ERASMUS
    • Děti jako my 2012-2016
      • Web projektu Detijakomy
    • projekt Šablony pro ZŠ Lupáčova 2017-2019
  • Stravování
    • Aktuálně ze školní jídelny
    • Jídelníček
    • Odhlášení obědů
    • Provozní řád školní jídelny

Německý jazyk

  • 19.4.2016
  • Posted by: Milan Hausner
  • Category: Předměty
Žádné komentáře

Anotace předmětu Německý jazyk v 6. – 9. ročníku

 

Předmět Německý jazyk  vede žáka k rozvíjení pozitivního vztahu k druhému cizímu jazyku, jeho využívání pro osobní a kulturní rozvoj, k chápání jazyka vzhledem k jeho kulturněhistorickému vývoji, k samostatnému získávání a předávání informací, k vyjádření potřeb i prožitků, ke sdělování názorů i k postupnému zvládání mezilidské komunikace a ke kultivovanému písemnému i mluvenému projevu. Žáci se učí prakticky propojovat získané informace a využívat je.

Utvářením a rozvíjením klíčových kompetencí vedeme v předmětu žáky ke:

1) kultivovanému mluvenému i psanému projevu, samostatnému formulování názorů a postojů, potřeb a prožitků v rozmanitých životních situacích

2) k pochopení vztahu mezi mateřským a cizím jazykem

3) k ucelenému vnímání cizího jazyka prostřednictvím četby ( časopisy, zjednodušená četba)

4) k vnímání českého jazyka jako komunikačního systému se všemi jeho pravidly a zákonitostmi

Hodnocení:

1) slovní zásoba a její obohacování

2) diktáty

3) testy z probrané látky formou doplňování i překladu

4) výstupy – mluvní cvičení, rozhovory

 

Výuka němčiny ještě stále probíhá nejen na druhém stupni, ale i na stupni prvním

Nejmladšími dětmi, které se učí němčině jako druhému jazyku jsou děti z pátého ročníku. Děti, které se učí anglicky a jako  druhý cizí jazyk zvolily němčinu,  navštěvují od října přípravný kurz němčiny.

Děti na 1. stupni se učí z učebnic Planetino, nakladatelství Hueber.

Výuka německého jazyka v 6.ročníku druhého stupně probíhá ve dvou  skupinách a úrovních. Děti mají tři hodiny jazyka a jednu konverzace. ( učebnice – Pingpong I)

V 7.-9 ročníku probíhá výuka paralelně ve dvou vzájemně prostupných skupinách.  Žáci se učí z učebnice Pingpong I – II.

Naši žáci pravidelně obsazují první místa v obvodních kolech olympiády v německém jazyce v obou kategoriích.

Author: hausner

ředitel školy

Základní odkazy

  • Přístup do pošty
  • Žákovská knížka
Copyright © 2016 Základní škola Lupáčova. Všechna práva vyhrazena.
Vyhledávání