Pravidla pro výběr dodavatele č. j. ZS LUP 160/2024 ze dne 8. 7. 2024
Server školy
V souladu s paragrafem 6 zákona č. 134/2016 Sb. v platném znění stanovuji tyto podmínky pro výběr dodavatele následující akce:
- Zadavatel
Základní škola, Praha 3, Lupáčova 1/1200
Lupáčova 1/1200, Praha 3, 130 00
Zastoupená: Mgr. Jiřím Kopeckým
IČO: 63831368
- Předmět dodávky
Výměna serveru školy, včetně zařízení serverovny, záložního úložiště a zdroje, dle níže uvedené technické specifikace.
Technická specifikace:
Součástí dodávky je doprava, veškerá instalace včetně elektroinstalace, dále demontáž stávajících zařízení, vystavení vyřazovacího protokolu a ekologická likvidace.
- Datum plnění
Nejpozději do 30. 10. 2024, případně dle domluvy.
- Místo plnění
Základní škola Lupáčova 1/1200, Praha 3
- Způsob zpracování nabídky
- Cenová nabídka
- Doklady související dle platné zákonné úpravy:
- krycí list nabídky,
- prohlášení o splnění základní způsobilosti
- čestné prohlášení k splnění technické kvalifikace
- výpis z obchodního rejstříku
- výpis z veřejné části Živnostenského rejstříku
6. Kritéria hodnocení
- splnění požadavků dle bodu 2. Předmět dodávky
- nabídková cena
- garance min. 24 měsíců a dále dle technické specifikace
- garance dostupnosti náhradních dílů
- dostupný garanční servis
- obchodní a platební podmínky
- Vyhodnocení nabídek
Termín pro odevzdání nabídky: do 16. 8. 2024. Prohlídka místa instalace před podáním nabídky vhodná.
Termín vyhodnocení nabídek: do 19. 8. 2024.
Nabídka bude předána zadavateli:
– osobně
– datovou schránkou na adresu DS y65fqa8
– emailem s uznaným elektronickým podpisem
– poštou
se všemi doklady, které jsou uvedeny ve výše citovaném zákoně.
S vítězem výběrového řízení bude uzavřena smlouva podle platných právních předpisů.
Zadavatel si vyhrazuje právo výběrové řízení bez náhrady zrušit.
Mgr. Jiří Kopecký
ředitel základní školy