Vážení rodiče, zákonní zástupci, milé žákyně, milí žáci,
rádi bychom vám poděkovali za vaši účast v dotazníkovém šetření Mapa školy, které organizovala společnost Scio. Díky vaší ochotě a času jsme získali cenné informace, které nám pomohou lépe porozumět potřebám a očekáváním našich žáků a jejich rodin. V případě rodičů se zapojilo asi 57%.
Vaše zpětná vazba nám umožní zlepšovat kvalitu vzdělávání a školního prostředí. Konkrétní připomínky a návrhy, které jste nám poskytli, budou pečlivě zváženy a využity k dalšímu rozvoji naší školy.
Na tomto místě budou postupně zveřejňovány jednotlivé výstupy a výsledky a informace, jak škola s výsledky dále pracuje.
Výstupy projednáme a dohodneme další kroky na jednání Pedagogická rady, dále je budeme prezentovat i na Rodičovské unii 15. 4. 2025. Budeme jednat s jednotlivými pedagogy i třídami.
I nadále jsme nás zajímají vaše názory, představy, nápady nebo návrhy na zlepšení naší školy, které můžete kdykoliv sdělit vedení školy nebo jednotlivým učitelům osobně, telefonicky, písemně nebo e-mailem.
Děkujeme vám za vaši podporu, ochotu a čas, který jste věnovali vyplňování dotazníků, a těšíme se na další spolupráci.
za vedení školy
Jiří Kopecký, ředitel školy
Hlavní zjištění
SPOKOJENOST S FUNGOVÁNÍM JEDNOTLIVÝCH OBLASTÍ ŠKOLY
Žáci:
Školu hodnotí velmi podobně jako vrstevníci na jiných školách.
Nadprůměrně hodnotí kvalitu WC. Podprůměrně sportovní vybavení.
Rodiče:
Školu hodnotí ve většině oblastí podobně jako rodiče na jiných školách.
Pouze sportovní vybavení a školní akce vychází podprůměrně.
VÝUKA
Žáci 1. stupeň:
Dvě třetiny žáků 4. a 5. tříd výuka ve škole baví.
Většině žáků vyučující pomůže, když si nevědí rady.
Skoro všichni jsou rádi za svého třídního učitele.
Nejoblíbenější je TV, VV a matematika, nejméně oblíbený je český jazyk.
Oproti průměru pozitivně v některých třídách vyniká ČJ a cizí jazyk a negativně vybočuje VV, ČJ, Ma a TV.
Žáci 2. stupeň:
Jasné většině žáků se ve třídě učí a pracuje dobře a většina je ráda za svého
třídního učitele, je to podobné jako na jiných školách.
Nejoblíbenější předměty jsou TV a AJ. Nejnáročnější na přípravu je Ma,nejnudnější výklad je v CH a VV.
Oproti průměru pozitivně vyniká nejčastěji další cizí jazyk a občanská výchova, negativně hlavně Ma, CH a VV.
Rodiče:
Nejčastěji chválí výuku Ma a AJ, výhrady ale mají také hlavně k AJ.
ATMOSFÉRA A SOCIÁLNÍ KLIMA ŠKOLY
Žáci 1. stupeň:
Většina žáků chodí do školy ráda a ve třídě má dost kamarádů, shodně s průměrem.
K ubližování dochází spíše jen výjimečně, podobně jako jinde.
Dospělých ve škole se dvě třetiny žáků vůbec nebojí, jiných dětí ve škole se občas bojí jen pětina žáků.
Školu hodnotí známkou 2,15, o trošku hůře než na jiných školách.
2. stupeň:
Podle většiny žáků ve třídě k ubližování nedochází vůbec, nebo jen výjimečně.
Slovní ubližování je o něco častější, ale nevymyká se průměru šetření.
Se šikanou se žáci setkali podobně často jako na jiných školách.
Většina je ráda za svého třídního vyučujícího (78 %) a polovina ví o konkrétní důvěryhodné osobě, které by se svěřili.
Rodiče:
Žáci nebývají dle rodičů ve stresu téměř nikdy, nebo jen občas (celkem 86 %).
SPOKOJENOST RODIČŮ SE ŠKOLOU
Svým přátelům by školu doporučilo 88 % rodičů. Celkový dojem hodnotí průměrnou známkou 1,84, podobně jako jinde (1,87).
Pro komunikaci preferují rodiče e-mailové zprávy a školní systém. Dvěma třetinám vyhovuje míra informovanosti o chování dítěte.