ZÁKLADNÍ INFORMACE K PROVOZU ŠKOLNÍ DRUŽINY VE ŠKOLNÍM ROCE 2024/2025
Školní družina – Lupáčovka
Vedoucí vychovatelka: Klonová Zuzana, e-mail: klonova@lupacovka.cz,
telefon – vrátnice 222 719 321
Školní družina je v provozu: od 2. září 2024 v době od 8:45 – 17:30 hodin
Ranní provoz: od 3.9.2024 6:30 – 7:40
Odpolední provoz: 11:40 – 17:30
Platba školní družiny:
Úplata za školní družinu je stanovena podle § 123, odst. (4) zákona č. 561/2004 Sb. o předškolním, základním, středním, vyšším odborném a jiném vzdělávání (školský zákon) zřizovatelem školy.
K 1.9.2024 je výše úplaty stanovena na 400,- Kč za 1 měsíc na jednoho žáka.
Pokud na základě rozhodnutí KHS nebo MZd dojde k uzavření školy, ředitel školy stanoví ve školní družině úplatu poměrně poníženou podle délky omezení nebo přerušení provozu, je-li délka omezení nebo přerušení provozu více než 5 dnů provozu – ředitel má podle školského zákona pravomoc rozhodnout o snížení nebo prominutí úplaty v závislosti na situaci i v jiných případech.
Bankovní spojení na účet školy: 6023-2000786399/ 0800
Variabilní symbol: datum narození žáka – ( den, měsíc, rok)
Specifický symbol: 4444
možnost plateb:
celoročně: 4.000,- Kč
2 x ročně: v období IX. – XII. měsíc: 1.600,- Kč
v období I. – VI. měsíc: 2.400,- Kč
měsíčně: – trvalým příkazem, v tom případě je nutné zaplatit v měsíci září
2 platby a to za IX. a X. měsíc, poslední platba do 20. 5. 2025
Do zprávy pro příjemce zadejte vždy jméno žáka a třídu, do které chodí.
Obědy, čipové karty, karty na mléko: veškeré záležitosti týkající se stravy řeší paní M. Holá na tel. čísle 777 477 984,
mail – hola@lupacovka.cz , https://www.lupacovka.cz/jidelnicek/
Platba stravy č.ú. 35-2000786399 /0800
variabilní symbol – datum narození dítěte – příklad:(15062003 nar. 15. 6. 2003)
• uvádějte vždy jméno strávníka
• platbu proveďte vždy do 20. v měsíci předem
• hlaste včas změnu účtu, ze kterého platíte
Pokud dítě nemá čip – platí se u vedoucí stravování 29,-Kč/ za 1 čip.
Odhlašování obědů: odhlášku na ten samý den přijímáme do 8.00 h. ráno
• telefonicky – mobil 777 477 984 či SMS, pevná – 222 719 321
• e-mail – hola@lupacovka.cz
• e-jidelna – https://www.lupacovka.cz/odhlaseni-obedu/
Režim v ŠD :
Po skončení vyučování jsou žáci předáni p. učitelkou vychovatelce skupiny.
– kontrola přítomnosti
– 11:45 – 12:15 h. – společný odchod do jídelny na oběd
– oběd a čipování (výběr jídla)
– 12:15 – 14:00 h. – následuje klidné zaměstnání (relaxační činnost, četba pohádky, poslech hudby, volné hry, odpočinek a relaxace na koberci)
– 14:00 – 15:30 h. výchovně – vzdělávací činnost. Pokud je pěkně počasí, tak vycházka mimo objekt školy.
– 15:30 h. – osobní hygiena a svačinka, pokračuje volné zaměstnání a hry, popřípadě psaní DÚ.
Odchod ze školní družiny :
Doba vyzvednutí vašeho dítěte je následovná: po vyučování do 14:00 hodin, 15:30 – 17:30 hodin.
Běžné vyzvedávání dítěte rodičem, či osobou, která je uvedena v zápisním lístku:
Pokud žák odchází sám, či je vyzvednut zákonným zástupcem z ŠD
(např. na jiný mimoškolní kroužek), do budovy školy a ŠD se již nevrací!!!
Pokud dítě vyzvedáváte pomocí videotelefonů, pokyny k užívání jsou na nástěnce vedle videotelefonu.
Vyzvedávání přes službu ve vrátnici : nahlásíte ve vrátnici jméno dítěte a oddělení ŠD. Vychovatelka pošle vaše dítě podívat se k vrátnici, následně dítě nahlásí vychovatelce osobu, která dítě vyzvedá. Vychovatelka provede kontrolu, že jde o osobu, která je oprávněna dítě vyzvednout a dítě posílá domů.
Samostatné odchody žáků domů: Nedoporučujeme !!!
Pokud je v Zápisním lístku řádně vyznačeno, že dítě bude chodit stále ve vyznačený čas a den samo domů, vychovatelka je přesně v určenou hodinu pustí samotné.
Mimořádné vyzvedávání dětí z ŠD:
Žádáte-li dítě vyzvednout v jiné době, která je uvedena v Zápisním listu, napište na lístek vzkaz vychovatelce, na kterém bude váš požadavek: jméno žáka, datum, přesný čas odchodu a podpis zákonného zástupce. Taktéž je nutnost uvést slovo, že odchází sám. Další možností je poslání zprávy prostřednictvím portálu www.skolaonline.cz
Žák nebude propuštěn sám prostřednictvím e-mailu, nebo telefonicky !!!
Pozdní odchody z ŠD:
Pokud žák opakovaně a bez prokazatelného důvodu zůstává v školní družině i po skončení jejího provozu (tj. po 17:30 h.), bude se zákonnými zástupci žáka zahájeno správní řízení ve smyslu platných předpisů.
Do družiny doporučuji :
– papírový ručník, utěrky
– oblečení do herny a na vycházky (popř. i starší obuv) v pevné tašce
– denně svačinku a láhev tekutin, popř. malý ubrousek
– dětské nůžky a lepidlo (stačí jako součást vybavení do školy)
– čip na oběd na šňůrce (čipy zůstávají ve ŠD)
– 1 krabici papírových kapesníčků
– balíček cukrovinek (odměny)
Do družiny nedoporučuji:
– Mobilní telefon a jiná elektronická zařízení, drahé předměty, větší obnos peněz – pouze na vlastní zodpovědnost !
Zájmová činnost školy:
Od měsíce října zahajují zájmové útvary školy a ŠD svoji činnost. V této návaznosti budou rodičům rozdány Zápisní lístky, aby mohli doplnit údaje o této činnosti.
Při odchodu na zájmový útvar si lektor žáka vyzvedne v oddělení ŠD a po skončení kroužku jej vrátí zpět.
Odhláška z ŠD:
Pokud je dítě nemocné, můžete je odhlásit z ŠD prostřednictvím:
• e-mailu – vychovatelka skupiny- příjmení@lupacovka.cz
• telefonicky na č. 222 719 321
• mail: klonova@lupacovka.cz
Poznámka:
Pokud má vaše dítě nějaké omezení, léky, alergie, je nutné to pečlivě zapsat do zápisních lístků.
Taktéž je nutné zdůraznit např. zákaz styku určitým osobám s dítětem (soudně doloženo), či střídavá péče.
Pokud nastanou jakékoliv problémy, či budete-li mít dotazy a připomínky, přijďte za mnou, mile ráda vám budu nápomocna.
Vážení rodiče, přejeme Vám i Vašim dětem úspěšný školní rok!!!