Do prostředí Školy Online se můžete přihlásit prostřednictvím:


Co dělat, když Vám nefunguje přihlášení do Školy Online:

  1. zkuste změnit vlastní pomocí
    • Mohli jste si několikanásobným špatným přihlášením zablokovat heslo na jednu hodinu. Proto zkuste po hodině přihlášení znovu.
    • Pokud se Vám ani po hodině nejde přihlášení, tak zkuste vymazat historii prohlížeče pro formulářová pole a hesla, následně se zkuste přihlásit znovu.
    • Pokud ani nyní se nelze přihlásit do Školy Online, zkuste změnit heslo prostřednictvím emailu.
  2. kontaktujte školního správce prostředí Školy Online, Mgr. Petru Vaňkovou, Ph.D.  (email: vankova@lupacovka.cz, popř. telefonicky na 777 478 657)

Pro informaci:

  • rodičovské účty jsou ve většině případů ve znění: prijmeniZaka_jmenoZaka
  • žákovské účty (od 4. třídy): prijmeniZaka.jmenoZaka

Na prvním stupni předpokládáme využití obou forem komunikace. Způsob předávání informací o známkách záleží na domluvě učitele a rodičů. V příloze budeme také zveřejňovat často kladené otázky související s provozem elektronických žákovských.
Podle stanoviska MŠMT není nutno vést žákovskou knížku v papírové podobě. Škola však vždy musí zajistit rodičům přístup k informacím o vzdělávání žáků podle podmínek definovaných v školském zákoně. V příloze tohoto článku jsou výhody a nevýhody elektronického systému evidence známek.  Způsob přihlašování žáků je zveřejněn níže. Způsob přihlašování rodičů je zveřejněn níže. Hesla budou předána v průběhu třídních schůzek, popř. na vyžádání prostřednictvím školního správce prostředí.

Žáci během školního roku získají dovednosti v následujících tématech: Pozorování trvalých mikroskopických preparátů, tvorby dočasných mikroskopických preparátů. Pozorování rostlinného materiálu (škrobových zrn, průduchů na listech, vnitřní stavby stonku, kořene a listů, rostlinných barviv, trichomů na těle rostlin).

Výstupem je vlastní prezentace vlastních pozorování v programu PowerPoint

Žáci během školního roku získají vědomosti a znalosti v následujících tématech: Základní teorie: hardware a software, internet, bezpečnost na internetu. Praktické: editor pro úpravu textu a prezentace.

Žáci během školního roku získají vědomosti a znalosti v následujících tématech:
Vesmír, globus mapy, určování zeměpisné polohy a časová pásma. Výškopis, krajinná sféra, sopky a zemětřesení, atmosféra, zvětrávání. Podnebí, teplotní pásy, hydrosfera, oceány a moře, vodstvo na pevnině. Biosféra, tropické lesy, savany, pouště a polopouště, stepi, lesy, tundry a polární oblasti, život ve vodách oceánu. Afrika a Austrálie.

Žáci během školního roku získají vědomosti a znalosti v následujících tématech:
Původ a vývoj člověka, lidské rasy. Anatomie člověka – soustava opěrná a pohybová, první pomoc; tělní tekutiny, soustava oběhová, nakažlivé nemoci, první pomoc; soustava dýchací, první pomoc; soustava trávicí (přeměna látek a energie, bilance živin); soustava vylučovací; soustava nervová (duševní hygiena); žlázy s vnitřní sekrecí; smyslová ústrojí (oko a ucho). Rozmnožování a vývoj jedince, plánované rodičovství a pohlavní nemoci.

Žáci během školního roku získají vědomosti a znalosti v následujících tématech:
Strunatci – kruhoústí a paryby; Ryby a obojživelníci (stavba těla, prostředí, druhy a význam); plazi (stavba těla, prostředí, druhy a význam); ptáci (stavba těla, prostředí, druhy a význam). Mechorosty a kapraďorosty – stavba těla a rozmnožování. Nahosemenné rostliny (části těla, druhy, význam pro člověka a ekosystém). Krytosemenné rostliny (stavba těla, druhy, význam pro člověka a ekosystém)
Ekosytémy a základy ekologie

Žáci během školního roku získají vědomosti a znalosti v následujících tématech:
Živá a neživá příroda, planeta Země, potravní řetězec. Buňky a mikroskopování buněk. Viry, bakterie a sinice. Houby a lišejníky. Řasy, prvoci a žahavci. Ploštěnci, hlísti, měkkýši. Kroužkovci, členovci – pavoukovci, vzdušnícovci a hmyz. Ostnokožci. Člověk a příroda

Tělesná výchova je součástí vzdělávací oblasti Člověk a zdraví

Výuka je koncipována v několika rovinách. Jsou jimi: gymnastika, atletika, míčové a sportovní hry a otázka zdraví člověka ve vztahu ke sportu. Děti se snažíme naučit zdravé soutěživosti a znalostem a dovednostem jednotlivých her, případně gymnastických či atletických disciplín. K tomu neodmyslitelně patří i správné uvedení organismu do „provozního“ stavu, tedy jeho zahřátí a protažení namáhaných partií těla a kompenzační cvičení. Výuka je průběžně směřována k soutěžím v atletice a sportovních hrách, kterých se účastníme v rámci obvodu, případně dalších kol. Zde se každoročně umisťujeme v celkovém bodování na nejvyšších příčkách